Active CleanActive Clean

Топ 5 съвета за подреждане на офиса

1. Започнете от нищото

Махнете всички вещи от бюрото, сложете ги в кутия и се захващайте за работа. Когато ви потрябва нещо извадете го от кутията и го оставете на бюрото. Ако  все още има останали неща в кутията след няколко дена то вие не се нуждаете от тях.

2. Преоценете вещите си

Без значение дали започвате от нулата или не, вие трябва да прецените от кое ще имате нужда и от кое не.

3. Подредете всичко в синхрон

След като вече сте отделили нужните от ненужните неща е време да разберете къде да ги подредите. Организирайте работното си място по важностнещата, от които се нуждаете най-много отиват в най-близкото шкафче, всичко друго се подрежда на по-далечно място.

4. Пренаредете кабелите

Можете да подредите кабелите си с помощта на щипки. 

5. Намерете грешките си

Направете снимка на работното си място от различни ъгли и ще забележите пренаселените места. Така ще направите бюрото си по-красива гледка.

 

Deyan
About Deyan

No Comments

Leave a Comment